Ännu mer kalas

Idag har det som sagt varit kalas här hemma. Det var min kära mor som fyllde år. Vi passade därför på att stiga upp lite extra tidigt och fixa frukost på sängen åt henne. Eftersom vi steg upp såpass tidigt blev jag grymt trött vid tolvtiden och fick därför ta en liten tupplur. Vid tretiden började släkt och vänner rinna in genom dörren för kaffe och tårta.
 
Resten av dagen har varit slapp med film- och serietittande. Jag kan inte få nog av det. I morgon väntas kanske lite tid med vännerna och en natt i sommarstugan. Jag har ännu inte sovit där i år, så det är väl dags att göra det.
 
Eftersom jag lider av bildbrist bjuder jag på mobilbilder från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0