28 Juli 2012

Jag hade verkligen sjukt kul igår! Vi flängde (finns det ett ord som heter så?) runt som idioter och dansade natten lång. Hela min kropp värker idag. Haha. Men det var det värt, för gud vad kul det var igår! Thomas Di Leva var även en hur skön person som helst! Han var även fantastiskt bra live. En riktigt cool frabror. Men det var som sgat roligt igår, massa dans och bus med fina vänner. Och ikväll kör vi igen!!
 
Jag har under dagen varit iväg till Vitsand och uppträtt. Jag trodde det skulle gå helt åt skogen på grund av att jag skrek lite för mycket igår, hehe. Men det gick nästan bättre än vanligt. Hm. Nu måste jag skynda mig, ska nog snart iväg. Bilder från idag får ni imorgon tror jag!
 
Några mobilbilder från igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0