11 Juli 2012 - Blött

I morse vaknade vi av en häpnadsväckande syn - det var vatten överallt. Bäcken hade svämmat över och till och även forsat ut på vägen och förstört den. Bilar kunde inte ta sig förbi, utan fick åka andra småvägar. Jag hade själv lite problem med att ta mig till mormor. Haha. Nu har vattnet i alla fall sjunkit undan och vägen är hel igen. Men jisses för vatten det var!
 
Ikväll har vi sett på Harry Potter och tagit det lugnt. Jag ska strax hoppa i säng, för i morgon är klockan ställd på åtta. Jag ska upp och försöka få biljetter ännu en gång. Jag vet inte vad vi har att förvänta oss riktigt, det är nog bara att hålla tummarna och be några böner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0