22 Januari 2012

Jag drömmer mardrömmar om Stockholmsresan varenda natt. Och det är alltid att jag glömmer biljetterna. Antagligen beror det på att det är jag som har ansvaret för dom. Det är jag som ska se till att de ligger i väskan när vi åker, annars är vi fast redan i Karlstad. Haha. Det vore inte särskilt roligt. Jag börjar bli nervös. Liksom jag, ett litet barn, ska resa tillstorstan med resten av mina vänner till barn. Okej, så hemskt är det väl inte, vi är ju nästan vuxna och blabla bla. Äh, men det ska nog gå finfint. Förhoppningsvis...

Idag har jag lite skolarbeten att göra som inte blev gjorda igår. Kvällen igår blev lite för sen tror jag, för idag är jag ganska så hänging och seg.
Jag kikar även efter skidklkäder eftersom jag igår märkte att både det ena och det andra var för litet eller inte ens fanns. Ett par bra vantar är jag inte ägare utav, så det skulle jag verkligen behöva. Så jag har lite ditten och datten som jag borde köpa. För jag vill ju ut i backen innan säsongen är slut iaf! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0