Och som vanligt så blev vi skrämda på nyår



Inatt när jag kom hem så startade jag det nya året med att storgråta. Haha. Det låter ju hemskt egentligen, men när jag kom hem så satt familjen framför King Kong och jag tyckte det blev så himla sorligt på slutet. Men efter en himla rolig kväll var det konstigt nog skönt att fälla några tårar. Hm.
Och självklart så skrämde min morbror och hans fru oss genom att stå utanför vårat vardagsrumsfönster och banka på. Det börjar bli en tradition nu, och jag blir lika paff varje år. Att jag aldrig ska lära mig...

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite. Går ännu i pyjamasen... Haha. Sen ska jag åka iväg till Julia en sväng. Jag har några saker att hämta där ifrån igår bland annat.
Nu måste jag skynda mig! Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0