Ny design

Sådär mina vänner, då kom det en ny design! Men tyvärr är det lite problem med den, så jag måste fixa lite för att det ska bli klar. Sen är det nog lite småpyssel och saker som ska förbättras med tiden.
Och för att jag ska ha något nytt att skriva om så snodde jag en snodd lista ifrån Majas blogg.

dag 1 - presentera mig själv
dag 2 - en nytagen bild på mig och 10 onödiga faktapunkter om mig
dag 3 - hur jag ser ut en vanlig dag
dag 4 - vem skulle jag vilja vara om jag fick välja vem jag ville
dag 5 - min dag
dag 6 - vad jag stoppar i munnen under en dag
dag 7 - en bra och en dålig egenskap
dag 8 - mina husdjur
dag 9 - vad jag vill göra i framtiden
dag 10 - det här stör mig
dag 11 - ett minne jag aldrig glömmer
dag 12 - i min väska
dag 13 - det här saknar jag
dag 14 - det godaste jag vet
dag 15 - mina snygghetstips
dag 16 - det här är jag beroende utav
dag 17 - en liten berättelse om något som hände när jag var lite och en bild sen jag var liten.
dag 18 - skriva om min vardag från morgon till kväll
dag 19 - en bild på mig och min bästa killkompis
dag 20 - en bild på mig och min bästa tjejkompis
dag 21 - det bästa youtube klippet.
dag 22 - ett kort på din dator
dag 23 - vad jag helst gör på en helg
dag 24 - en sak jag önskar jag fick uppleva igen
dag 25 - mina tre finaste bilder
dag 26 - Fem webbsidor jag ofta är inne på.
dag 27 - mina rädslor
dag 28 - favorit serie/film
dag 29 - det här får mig att gråta
dag 30 - det bästa som har hänt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0