Kamera



Jag sitter och kikar runt lite på olika kameror. Visserligen så har jag en systemkamera, men den börjar tyvärr bli dålig. Den får inte in fokus och bilderna blir inte så skarpa som de varit förut. Antagligen är det jag som har varit för oförsigtig och låtit den åka i backen någon gång för mycket. Självklart inte med mening då! Och kameror klarar ju inte hur många smällar som helst. Jag tror knappast att den är för gammal i alla fall, för till sommaren har jag haft den i två år. Det är Canon EOS 500 D som jag har, men jag lånar i stort sett jämt min systers kamera som är en CANON EOS 550 D. Den är riktigt grym den! Bilderna blir så mjuka och fina och färgerna blir väldigft behagliga med den. Men jag tittar på CANON EOS 600 D. Jag gillar att det är utfällbar skärm på den. Superbra verkligen. Hade jag haft pengar så hade jag nog köpt en kamera, men det får allt vänta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0