Jobbiga påslakan

Jag trodde ärligt talat inte att det var möjligt att bli asförbannad på ett sänglakan, men det lärde jag mig nu att det är fullt möjligt! Jag stod och slet i täcket och kämpade så hårt så att jag blev svettig när jag skulle få på påslakanet. Men det gav inga som helst resultat. Det slutade med att jag blev hur arg som helst istället. Jag trodde jag skulle börja gråta över att det verkade som att mitt täcke bara hade tre hörn. Jag fann aldrig det fjärde. Som tur var kom min syster till undsättning och hjälpte mig att lösa det. Helt otroligt vad känslig man kan vara en söndagskväll. Haha. Böla över ett täcke... Men nejdå, jag fällde aldrig några tårar. Så nu är allt prima!

Jag har annars spenderat kvällen med att titta på serier tillsammans med min syster och druckit lite för mycket te. Ganska så skönt. Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa ett tag innan jag somnar. Är ganska så trött ikväll, lyckligtvis nog. Och jag ser verkligen fram emot denna vecka på alla sätt! Allt kommer bli så himla kul! Jag har så mycket positiv energi nu så jag kommer nog sprudla av glädje dom kommande dagarna. Hur härligt som helst. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0