Gamla dataspel och sommaren med Göran


Nyår ♥

Jag fick för mig att börja leta bland våra gamla dataspel förut och fann då några gamla Scooby Doo spel. Så jag satte igång med att lösa mysterier med min syster framför datorn. Det fanns tre svårighetsgrader och vi trodde ju att vi var såpass bra så att vi skulle klara den svåraste, men icke då! Det slutade till sist med att vi spelade på den lättaste och tyckte att det var svårt. Haha. Det kändes lite pinsamt när det stod "från 3 år" på spelet. Ajaa, vi klarade ju spelet i alla fall.

Nu sitter jag och familjen framför Sommaren med Göran som visas på fyran. Tycker den är ganska så rolig. Det är första gången jag ser den, så jag blev glad när jag såg att den visades.
Eftersom filmen slutar rätt så sent, så får sista HP-rullen vänta tills imorgon kväll. Så ska jag se några avsintt av Vampire Diaries istället, nu när jag har fått klartecken av Julia. Det var egentligen meningen att vi skulle ha en serie att se tillsammans på, men hon har snart sett klart andra säsongen så, så det är lika bra att jag också tittar själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0