Foto, bilar och korvgrillning



Vi har varit ute och kikat på bilar som åkt förbi ett bra tag nu. Fast nu har jag och min syster gått in. Det blev alldels för kallt att stå där ute till sist. Men jag tycker ändå att vi var ute länge för att vara oss. Vi sprang runt och fotade, grillade korv och spanade runt. En väldigt härlig dag. Och när man kom in förut, så kände man sig så duktig. Gå ut frivilligt i tolv minus. Haha. Det var så skönt att komma in i värmen och sätta sig och redigera bilder med en kopp te efter det. En bra början på denna helg.

Nu ska jag gå och hämta mitt täcke som ligger i sängen och gosa in mig i det framför datorn. Jag fryser väldigt mycket nu efter att ha stått och trampat i snön i någon timme. Och så ska jag sätta mig och kolla på några avsnitt av Vampire diaries. Det var länge sedan jag såg det nu. Åhåå, vilken mysig lördag detta är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0