Dag 3 - Hur jag ser ut en vanlig dag

Hur jag ser ut en vanlig dag... Det beror ju på vad man menar med vanlig dag. Under lovet har jag strosat runt i mjukisbyxor och linne helt osminkad, men annars gör jag aldrig det. Om vi ska ta en dag i skolan, när jag är ute bland folk osv. så ser jag alltid till att se någorlunda okej ut i alla fall. Oftast använder jag jeans eller ett par byxor och en tröja till. Jag älskar gosiga tröjaor, men jag gillar även alla slags skjortor och blusar. Tragiskt nog så visar jag mig aldrig utan smink, men efter detta lov så skulle det ändå kännas okej att visa mig utan. Det har blivit en slags vana nu så. Men lite vill jag ändå ha när jag ska iväg. Håret har jag som jag känner för. Oftast plattar jag det och puffar upp det med volympulver. Ibland har jag mitt naturliga självfall och i vissa fall lockar jag det. Men volympulvret är alltid med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0