8e Januari 2012 - Kalas och dans

Idag har det varit kalas här hemma. Min syster fyller idag fjorton år. Jag trodde att hon fyllde tretton jag... Det är helt sjukt vad tiden går. Att jag blir sjutton i maj är helt ofattbart. Jag vill inte bli vuxen. Haha. Det är bara att passa på nu när man är ung.

Vi har haft besökt av en del släktingar och ätit tårta nu i eftermiddag. Och syrran har öppnat paket. Hon fick ett nytt spel till Wii bland annat, Just Dance 3, som vi nu har provat. Jisses vad kul det är! Vi dansar för fulla muggar och vi kommer nog fortsätta hela natten. Jätteroligt var det. Fast ända ganska svårt och jobbigt. Ett riktigt gympapass!

Men nu ska vi dra till Torsby på handling och lite sånt. Kylskåpet gapar tomt och vi har endast ätit frukost idag. Så nu ska jag slänga på mig lite kläder, för både jag och Linnea har dansat i short och linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0