6e Januari 2012 - En låång natt



Saknar sommaren något otroligt mycket. Sol och värme..♥

Idag är jag tröttare än tröttast. Jag trillade i sängen någon gång efter sju imorse. Oops..! Men jag hade en trevlig kväll med min syster och hennes två vänner. Vi började med att kika på första avsnittet av Harper's Island (tredje gånger jag ser det nu) och efter det kollade vi igenom den bärbara hårddiskens innehåll. Vi fann en massa gamla och roliga hemmafilmer. Haha. Vi skrattade så att vi fick ont i magen.
Någon gång efter två så började vi att följa den spännande finalen mellan Sverige och Ryssland i ishockey. Vi satt där och skrek, ryckte oss själva i håret, hoppade upp och ner och nästan grät av lycka. För de vann ju!
Resten av natten vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Vi såg på lite olika program tills klockan passerade halv sju. Då tyckte vi att det var dags att lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0