5e Januari 2012



Jag vet att jag bloggar urdåligt och inte kommer med så mycket nytt och roligt att berätta, men jag har lov och försöker göra det bästa av det. Dagarna (kanske borde skriva nätterna?) ser ganska så lika ut. Jag går upp efter tolv, slänger ihop en sallad och ser på teve, sedan blir det sena nätter med massa filmer och serier. Men jag tycker det är så oerhört skönt att inte behöva göra något. Bara vara fri och hur ledig som helst. Ingen stress, inga krav och inga måsten. Jag älskar det.
Och jag kommer antagligen fortsätta så ända fram till lovets slut. Bara må riktigt gött.
Fast jag ska boka lite ditten och datten också. Så himla kul! Ska berätta lite mer om det när allt är klart. Men nu ropar Vampire diaries på mig. Tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0