4e December 2012

För en gång skull så var jag uppe lite tidigare än vanligt. Jag känner att det är dags att försöka vända tillbaka dygnet någorlunda i alla fall. Att vara uppe till minst tre varje natt är inget vidare. Man blir bara sjukt seg under dagen. Så idag steg jag upp och åt frukost framför skidåkningen som visades på teven.

Vid halv tre for jag till Torsby för att möta upp vännerna på ett fik i byn. Vi diskuterade lite om hur vi ska göra med Stockholm. Det är ju som sagt inte så länge tills vi ska fara iväg, så vi måste boka allt väldigt snart. Så vi kom fram till det mesta idag. Tror jag... Haha. Jag har redan glömt vilket vandrarhem vi bästämde. Oops..! Men om jag inte har helt fel så tror jag inte det inte spelade en sådan stor roll.
Så om någon dag ska allt vara bokat och klart. Jisses vad jag längtar tills vi ska iväg! Huvudstaden med några riktigt bra vänner. Det kan nog inte bli så mycket bättre. Och sedan Gavin DeGraw och massa shopping på det. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0