29 Januari 2012

Igår så började ju jag och syrran att kika på "pretty little liars".  Vi lyckades ta oss igenom fem avsnitt på raken utan några som helst problem. En sjukt bra serie! Jättespännande verkligen. Vet inte varför jag alldrig sett på den förut.
Serien handlar om fyra tjejer som har glidit isär efter att deras femte vän, Alison, försvunnit för ett år sedan. Deras vänskap dog helt enkelt ut med Alisons försvinnande. Men när det närmar sig ettårsdagen för hennes försvinnande så börjar de fyra tjejerna få sms ifrån en som kallar sig "A", och det konstiga med det är att den personen skriver om sådant som bara Alison känner till. Till sist börjar hemligheter bubbla upp och de fyra tjejerna binds snart samman igen.

Nu ska jag fixa fram lite frykost och kolla igenom mina läxor. Har både det ena och det andra att ta itu med idag. Plus att jag, syrran och mormor antagligen ska dra ut och åka längdskidor sedan. Haha. Vi får se hur det går med det. Jag tror det var två år sedan jag stod på ett par längdskidor nu.


Kommentarer
Postat av: din mamma

Åh, har du hela den serien nedladdad? :)

2012-01-29 @ 14:15:42
URL: http://severlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0