26 Januari 2012

Efter en härlig kortisdag i plugget så är humöret på topp. Jag hoppar runt i mitt hem till musik och emellan åt så myser jag lite framför brasan som jag faktiskt lyckades fixa! Jag börjar bli riktigt duktig på det nu! Kanske lever det en skogsmulle i mig trots allt?
Jag har hela huset för mig själv och jag tycker verkligen om att vara själv om dagarna. Trots mitt stora sällskapsbehov. Man samlar helt enkelt en massa kraft av att bara göra det man själv känner för.
Fast jag ska inte bara roa mig. Jag har även en del saker att göra. Några läxor, städning och packning. Ska ju bort två gånger till veckan och kommer inte hinna packa emellan, så det är väl lika bra att börja starta så snart som möjligt.

Train – Drive By
Diggar den skarpt! (nu vet jag inte varför länken inte syns.. hm?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0