25 Januari 2012

Efter att jag ikväll sett på programmet Tunnelbanan som hade premiär på kanal 5 ikväll,så började jag bli lite skraj, eftersom att jag och vännerna under vår mini-semster till Stockholm kommer vara att åka tunnelbana. Och vi kommer även vara tvungna att åka sent på kvällen, för konserten håller ju på ett bra tag. Men jag tror nog att det ska gå bra. Fast man vet ju aldrig... Hur som helst ska det bli kul Bara en vekca kvar nu.

Idag har jag varit så himla seg, så det ska bli väldigt skönt att krypa ner under täcket nu. Det är ganska så kallt inne i mitt rum så jag ligger och pressar mina ben hårt mot elementet som är precis bredvid sängen. Haha. Varmt och mysigt blir det i alla fall! God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0