21 Januari 2012 - Rally utanför huset



God morgon!
Ibland, eller rättare sagt oftast, så hatar jag att bo ute i skogen. Men ibland är dert faktiskt bra. Som idag till exempel. Idag går ett rally som hålls här i Torsby-trakten jämt utanför mitt hus. Väldigt trevligt. Så istället för att behöva åka iväg så kan jag istället stanna hemma och kolla. Så jag, min familj och några andra ska snart kila ut och sätta oss ute på gården. Vi har nog till och med det bästa läget då vi ser en väldigft bra bit av sträckan tack vare att vi bor så centralt. Så vi ska grilla korv, dricka oboy och bara mysa ute i kylan. Och blir det alldeles för kallt så är det ju bara att gå in.
Nu ska täckbyxorna dras på och jackan leta redas på. Ciao. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0