15e Januari 2012 - Andar och andra oförklarliga saker

Inatt när jag la mig så var jag lite rädd, för jag och min vän såg på skräckfilm innan läggdags. Vi såg The Exorcism of Emily Rose. På ett vis så tyckte jag inte riktigt att det var en skräckilm, fast lite läskig var den ändå, för den är verklighetsbaserad. Det handlar om en flcika som börjar råka ut för konstiga saker och tillsist blir besatt.

Jag tror definitift på andar och sådana ting. Antagligen för att jag har upplevt konstiga saker själv. Fats ibalnd undrar jag inte ifall det kanske ändå är ens fantasi? Men mitt rum, eller iof hela mitt hus, är speciellt. Det låter konstigt, lampor tänds, brödskivor förflyttar sig hit och dit och andra oförklarliga saker sker.
Något jag däremot inte tror på är att man kan prata med andar. Som medium sägs kunna göra. Men jag tror att man kan känna av dom och lägga märke till att de finns i ens närhet.
Jag äslar att höra andra berätta om oförklarliga saker som de råkat ut för. Sådanat lyssnar jag på med stort intresse. Det vore kul att höra ifall någon ut av er, mina läsare, har någon sådan histora på hjärtat? Jag önskar jag själv kunde berätta något som verkligen får en att häpna, men jag har tyvärr ingen sådan historia att dela med mig ut av.

 
Bilder ifrån The Exorcism of Emily Rose.

Kommentarer
Postat av: din mamma

En gång var jag i Torsby två gånger =))

2012-01-15 @ 18:32:59
URL: http://severlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0