14e Januari - En händelserikdag

Jag har verkligen haft en rolig och händelserik dag idag! Jag steg upp vid halv elva och fick Julia på besök någon gång efter tolv. Lite snerae åkte vi ner till Torsby och spenderade hela vår dag där. Vi började med att kolla på en handbollsmatch som en av våra vänner var med i och sedan knallade vi bort till isen vid vår gamla skola för att åka skridskor. Där åkte vi (visserligen inte jag) skridskor med självaste Top cats! De är ju snart aktuella i Melodifestivalen och allt. Så det var ju lite kul. Haha. Det är lite svårt att förstå hur stora de börjar bli i Sverige, för här i vår lilla by kan man ju stöta på dom lite var stans och inte tänka så mycket på det.
Efter en timme i kylan så åkte jag och mina tjejkompisar hem till en av våra vänner och spelade lite Buzz innan vi åkte iväg och mötte upp några vänner på en pizzeria. Där stannade vi i någon timme och hade det trevligt.
Och inte nog med det så blev Julia med mig hem efter maten oför att se på på film och spelae tevespel. Så nu är jag riktigt utsliten! Men innan jag drar mig mot sängen så ska jag kika på teve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0