7 Februari 2012 - Alldergisk reaktion

God morgon!

  Efter att jag under ett tag tyckt att det varit sjukt tråkigt att gå till skolan, så att man nästan önskade att man var sjuk, så tycker jag det är himla roligt att gå upp på mornarna nu. Men vad tror ni inte händer då? Jo, jag får någon slags allergisk reaktion i ansiktet. Jag nämde det ju lite igår. Mitt ansikte är rött, känns uppsvällt och svider rejält. Det känns lite som att få salt i sår. Så idag är jag hemma och tycker synd om mig själv. Jag har en massa feta krämer i ansiktet som jag hoppas ska ge resultat. Och vid tre ska jag till sjukhuset för att kolla upp det. Jag har inte den belakste aning om vad felet är, men jag bara hoppas att det ska gå över, för det gör så himla ont.

  Fast jag har inte direkt tänkt slöa allt för mycket idag. Jag ska göra skolarbeten och annat som känns viktigt att ta itu med. Någon extra timmes sömn skulle nog också inte vara helt fel. Så jag ska nog ta en tupplur lite senare och kanske även titta på film. Jag läser ju "Stolthet och fördom" inför ett svenskaarbete just nu, men har inte lyckats komma in i boken så bra ännu, så filmen kanske gör så att jag förstår lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0