4 Februari 2012 - Hemnma ifrån konfaträffen

Åhåå vilken kall dag det varit idag! Över tjugo minusgrader. Men det har varit en fruktansvärt fin dag!
Vi åkte ju iväg på läger igår, jag och min gamla konfirmationsgrupp. Vi hade det väldigt trevligt tillsammans med massa skratt och prat. Vi myste med ljus och varma mackor under kvällen och pratade om vad som hänt sedan vi sist sågs. Även om jag var trött när jag for dit, så är jag glad att jag åkte iväg.
Idag så var vi igång redan vid nio på morgonen. Vi fixade frukost och lite senare drog vi ut i det fina vädret. Jag tror aldrig att jag varit med om något vackrare! Sjön, solen och frosten. Så himla fint! Jag lyckades ta en massa bra kort som jag nu redigerar lite smått. Efter att ha varit ute i kylan så lagade vi mat ihop. Mycket trevligt.  
Runt halv tre så for vi hem efter en lyckad träff. Och nu är jag hemma igen med en massa saker att ta itu med. Pluggning och annat tråkigt. Jaja, jag haft en kul vecka i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0