Sjukling

  Just nu önskar jag att solen kunde komma fram och ge oss massvis med värme. Bjuda på sommar redan nu i februari. Jag fryser så himla mycket och mår inte alls bra. Jag har haft feber till och från hela veckan och varit krasslig. Jag är så trött på att aldrig vara helt frisk. Och nu när det är sportlov också?! Jag är så himla sugen på att träna och röra på mig, men då ska jag vara sjuk?
  Det har nog i alla fall aldrig varit skönare med helg! Jag känner att jag behöver en extremt lång sovmorgon till morgonen och en ordentlig slappisdag. Det har varit en bäldigt hård och jobbig vecka. Jag har haft fullt upp i stort sett hela tiden. Nu kan jag äntligen pusta ut lite efter denna veckas händelser.

  Ikväll ska jag mysa framför Big Brother med en stor kopp te. Kollar ni på det? Jag har inte någon favorit än, men jag diggar Petronella! Väldigt skön tjej. Efter det ska jag lägga mig. Somnar snart tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0