Mot Annexet för att kolla in Gavin DeGraw!!



Vi har jämt kommit "hem" till vårt rum på vandrarhemmet och tar nu igenn oss lite grand efter en väldigt lång dag. Jag är supertrött och känner mig lite dålig, men det går nog över snart.
Ikväll ska jag och två vänner dra iväg och se Gavin DeGraw uppträda, medans resten av vännerna ska iväg och käka på Hardrock Café. Jag tror verkligen att detta kan bli en grym kväll. Under dagen så fick jag hemlängtan efter att jag fått hur ont i fötterna som helst, något som jag är orolig över nu, jag ska nämligen stå på konserten med mina onda fötter, men nu känns denna resa hur bra som helst! Och imorgon ska vi fortsätta med gamla stan och annat kul. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0