Gossip Girl

Bara genom att läsa rubriken eller att se på bilderna så förstår ni nog vad detta handlar om. Jag är som sagt inne i en sere-period nu och slukar avsnitt efter avsnitt bland massa olika serier. Den nyaste serie som jag börjat äta av är "Gossip Girl". Jag hade inte trott att den skulle falla mig i smaken, men oj, vad fel jag hade! Jag gillar den skarpt.
Serien handlar om några bortskämda ungdomar som lever i Upper East Sides finaste kvarter. Fast även om de kan få allt de vill ha så är inte allt så perfekt som man kan tro. Utseende, pengar och dyra tillställningar räcker tydligen inte för att bli lycklig.

Så det har varit mitt tidsfördriv ikväll. Jag och syrran har bara suttit och glott i soffan. Hur mysigt som helst. Jag behöver vila med den förkyldning som jag nu bär på. Idag har jag bara blivit ännu värre. Men det går ju många sjukdomar nu. Tur att lovet startar imorgon vid tre så att man har all tid i världen till att bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0