Give me all your luvin'



Imorgon väntas långpromenad med några fina vänner, för vi har nämligen friluftsdag imorgon. Det ska bli skönt att få röra lite på sig, men tyvärr ser det ut att bli ganska så kallt. Det gäller nog att klä sig i rejäla kläder om man ska överleva promenaden. Jag vet inte riktigt om jag har några lämpliga vinterkläder, men skitsamma, något ska jag väl lyckas få fram!

Innan jag ska ta och hoppa i sängen så ska jag se ett avsnitt med vp (jag orkar inte länge dra hela seriens namn, alltså vampire diaries). Höjdpunkterna varje dag är just de där småsakerna. Serier, äta med familjen, prata strunt med vännerna och annat som egentligen är ganska så oviktigt. Men det är ändå just de sakerna som får en så glad varje dag.

Sov så gott så hörs vi till morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0