Frissan imorgon



Jag beundrar verkligen min nya frilla! Snedlugg, ultrarufsigt och verkligen hur som helst. He-he. Skämt o sido. Jag har bara låtit det självtorka utan att ens ha dragit en kam igenom det. Jämt nu är jag i det stadiet att jag skulle vilja raka av mig hela kallufsen. Men som tur är ska jag till frissan imorgon! Då då ska det färgas, klippas och trxas. Det ska bli så himla skönt. En liten förändring.

Eftersom jag ändå missar provet (inser nu hur det verkligen verkar som att jag bara stannar hemma för att få slippa skriva det, men nej, så är det inte! jag hatar att skjuta upp prov, helst gör jag dem så fort som möjligt) så finslipar jag lite på mina kunskaper. Så jag sörplar te och skriver en sammanfatting om alltihop. Helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0