Draw free

Hallå!

Jag vet knappt var jag har sysselsatt mig med idag. Jag sov till elva och spelade sims i två timmar. Haha. Det visste ni inte, va? Att jag är en sådan nörd. Jag äger alla sims 2 spel och var en trogen spelare i många år. Nu på senra år så händer det allt mer sällan att jag spelar det, men det händer att jag gör det ibland. Som idag till exempel.

Jag och syster har även kollat på några avsnitt av "gossip girl" och bara chillat. Vi bakade runda molusker efter det och har inte gjolrt så mycket mer. Jag har lyssnat på musik och tagit det lugt, precis som planerna var för dagen.

Ikväll har vi kollat på melodifestivalen och hört på de sista låtarna som är med i år. Har ni några favoriter? Jag gillar Loreens, Molly Sandéns och Ulrik Munthers bidrag bäst tror jag.
Efter mellon satt jag, mamma och Linnea och spelade ett spel på telefonen som heter "Draw free". Det går ut på att man ska måla saker till varandra och så ska man gissa vad den andre målat. Skitkul! Vi har suttit och skrattat som idoter åt alla målningar. Ni borde ladda hem det!


Kommentarer
Postat av: c

herregud, din hy ser ju helt perfekt ut!

2012-02-28 @ 23:26:56
URL: http://iconnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0