9 Februari 2012



Tjohoo..!
Efter en liten extra sovmorgon så drog vi oss iväg till skolan för att ha fvriluftsdag. Jag och några vänner valde att gå på en lång promenad runt en sjö. Det tog oss hela tre timmar att ta oss runt! Det är inte så att det är jobbigt att gå, men det är ändå drygt, för varje gång man ser en sväng så tänker man "Nu är vi framme!!", men då möts man av ännu en sväng. Lite tråkigt till sist. Men dagen bjöd ju på väldigt fint väder i alla fall! Strålande sol och inte allt för kallt. Riktigt härligt och friskt.
Nu är jag helt utmattad i kroppen och vill bara lägga mig och sova. Promenaden lyckades även paja mina höfter som är ganska så känsliga när jag går längre sträckor. Fast det går nog över snart.
Nu ska jag kika på film och tända en brasa här hemma. Man blir så kall efter att ha varit ute så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0