6 Februari 2012

  Ännu en gång är en ny vecka igång. Måndagar brukar gå alldels utmärkt att genomföra, och även denna dag har gått galant. Jag har visserligen gäspat mer än vanligt, men jag antar att det inte är något farligt direkt.
  Jag var iväg till sjukhuset en sväng efter skolan och har ganska så nyligen kommit hem. Jag har på något konstigt vis lyckats då ont i hela mitt ansikte. Hm. Det svider och sticker i massor. Jag har börjat ömsa skinn, är jättetorr och har en uppsvälld mun. Haha. Det låter ju helt förjävligt... Jag vet inte vad det kan bero på, men jag ska smörja in mig rejält med salvor ikväll. Jag är lite rädd för att det är något i mitt smink som jag inte längre tål och att jag nu ska bli tvungen att sluta med smink. Jisses vilket I-lands problem... Men jag kan gå utan om jag måste, så hemskt är det inte!


Kvällsmys vid Berga med ett härligt gäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0