28 Februari 2012

God morgon!

Jag hade tänkt ha en lång sovmorgon idag, men så blev det inte! Istället vaknade jag vid nio och kunde inte somna om. Jag har nämligen två katter som gärna vill ut på morgonen och då är det kört med att sova längre.

Jag har i alla fall varit extremt hurtig nu på förmiddagen med både det ena och det andra. Jag har städat och tvättat min sminkhylla, något som verkligen behövdes. Jag gillar att se hur allt går från lortigt till rent. Det är nog det som är roligaste med att städa.

Nu ska jag fortsätta med festfixandet och försöka bli klar med det. Ballonger ska blåsas upp (det var tydligen ett måste att ha med det!) och rökmaskinen ska plockas fram. Jaja, nu måste jag sätta fart. Julia kommer i eftermiddag och hjälper mig lite som tur är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0