26 Februari 2012

God morgon!

Jag vaknade av solens strålar sken rakt in mitt rum denna morgon. Hur härligt är inte det? Jag blir så himla lycklig över att våren är på g. Jag gillar sommaren väldigt mycket, men jag undrar inte ifall våren är vackrast ändå? Träder blir sakta men säkeret allt grönare, blommorna börjar blomma och isen i bäckarna försvinner så att de börjar flöda igen.

Jag började denna ljuvliga dag med en trevlig ägg-frukost framför brasan. Nu ska jag börja plocka lite här hemma. Det är ganska så stökigt, och på tisdag kommer några vänner på besök, så det är bästa att jag städar. Mitt rum är galet dammigt!
Något senare ska jag och syrran sticka iväg och träna! Vi hart bestämt oss för att verkligen vara aktiva under detta sportlov. Vi får väl se hur det går... Haha. Träning och hälsosam kost. Jodå, det ska nog gå prima.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0