24 Februari 2012 - Sportlov!




Jämt nu mår jag skitdåligt samtidigt som jag är hur glad som helst. Vi har äntligen fått vårat efterlängtade sportlov och det känns verkligen toppen! Massa vila, men jag har en stor och fin hög med skolböcker bredvid mig, så jag kommer nog inte få mycket till vila ändå. Haha. Nåväl. Varför jag mår dåligt kan sägas med ett ord: förkyldning. Känner mig riktigt dålig idag. Jag stack iväg till skolan med feber. Tog en tablett och gick iväg. Jag ville hem redan efter första lektionen, men jag valde att gå klart hela skoldagen.

Nu är jag i alla fall hemma. Är lite trött och sliten, men ska se till att sova länge imorgon. Efter skolan så drog jag och några vänner iväg till en pizzeria och åt. Fira in lovet! För er som inte vet så har Torsby så otroligt många pizzerior. Det finns helt klart över fem stycken! Lite onödig fakta här på eftermiddagen.

Nu ska jag koka kaffe och se på någon trevlig film. Njuta av dagen lite grand.

Kommentarer
Postat av: julia

HAR DU ETT GRÖNT KÖK??!?!?!?!!??!?!??!!

2012-02-24 @ 21:06:27
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0