21 Februari 2012

God morgon!

Jag är nu hemma igen och jag lever. Dock har förkyldningen som legat och pyrt rätt länge slagit ut på riktigt. Att vara vaken jättelänge om nätterna och studsa runt på konsert är nog inte det bästa man kan göra för att bli frisk. Jag har världens huvudvärk och halsen skaver som attan.

Kvällen igår var grym!! Oj, vad kul det var. Bilresan dit var också ganska rolig. Det slutade med att vi var och körde där endast spårvagnar får åka... Då måste jag medge att man kände hur paniken kom. Haha. Men allt gick finfint och vi tog oss ut därifrån.
Det var lite krångligt att åka runt i Oslo, fast vi lyckades ju.

Först fick vi stå i kö ett tag, sedan kom vi in i värmen och insåg att vi inte hade några norska pengar med oss - vi kunde alltså inte hänga in våra jackor i garderoben. Så de fick helt enkelt vara med under hela konserten. Men jisses vilket drag det var! Far East Movement var ju såpass bra att jag skulle ha kunnat gå efter dom och varit nöjd. Men LMFAO alltså..! Shit, det var helt sjukt vad bra de var. Vilken show!  

Nu ska jag ta och käka lite frukost och sedan sova lite till. Jag hamnade i sängen vid tre inatt. En dusch vore inte heller helt fel! Känner mig hur äcklig som helst jämt nu. Har champagne kvar i håret sen igår... Hm. Det gick vilt till eller? Men de spröt ut mängder med det när de körde "champgne showers".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0