18 Februari 2012

God morgon!

Är ni pigga och glada? Jag måste erkänna att jag blev lite småsur när jag hörde min familj gå upp i morse och rota i köket och då samtidigt väcka mig. Fast nu har jag vaknat till liv och börjat pyssla lite i mittt rum. Det har nämligen sett ut som ett enda stort kaos under en ganska lång period, så nu försöker jag plocka ihop och städa undan lite saker. Det börjar redan se mycket bättre ut. Det är nästan bara dammsugningen kvar.

Mina planer för denna dag är inte så många annars. Pluggning är i alla fall en sak som jag måste ägna tid åt. Jag skjuter bara upp  läsandet inför historiaprovet mer och mer. Jag tycker inte att det är det minsta intressant, så då går det rätt trögt att börja. Fast jag måste och ska ta tag i det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0