11 Februari 2012

God morgon!

Igår kom jag i säng skapligt tidigt, så jag vaknade redan vid nio imorse. Det känns väldigt bra att ha en lång dag framför sig. Vi började med en god frukost i köket som varade ganska så länge. Det är mysigt med långa frukostar på helgerna, för då har man all tid i världen att bara sitta och snacka strunt.

Jag och min syster tittade igår klart på "pretty little liars" och vi har nu ingen aning om hur vi ska klara oss till nästa säsong kommer ut på svenska. Serien avslutades nämligen hur spännande som helst och man ville bara se mer och mer, men då var det ju som sagt slut. Så vi ska nog börja följa någon annan serie istället. Vi funderar på "gossip girl", eller har ni några andra förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0