Årsresumé - Oktober, november och december

I början av oktober var jag i väg på ett 20-årskalas. Det var en kul kväll och kvällen efter hade vi det roligt hos en av mina vänner. Jag tröttnade även på den röda hårfärgen och bestämde mig för att försöka få det lila. Min blogg började även då att dö lite grand. Jag tappade intresset för den totalt, men nu är det kul igen och jag är redo för ett nytt och roligt blogg-år!

 

November startade med en grymt rolig Halloween-fest! Halloween är en av favorithögtiderna, så det var verkligen skoj. Under denna månad fastnade jag även för One direction, något som jag aldrig trodde skulle hända. Sedan flög dagarna i väg och man började längta efter julen.

 

I december kom till sist snön. Och även julkänslorna. Vi for till Charlottenberg för att julhandla och senare den dagen drog jag och några vänner ut på roligheter. Jag började även att nörda Falk-film efter Falk-film. Sen kom lovet och julen. Riktigt bra dagar. Och nu är det väldigt snart dags att säga adjö till 2012 och låta 2013 komma och rocka. 2013 kommer bli ett bra år. Två koncerter väntar och förhoppningsvis en utlandsresa till sommaren.  

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0