Årsresumé – Januari, februari och mars

Kommer dela upp min åresresumé i fyra delar, så att det inte blir så mycket att läsa på en och samma gång!

 

I januari minns jag att det var ett rally alldeles utanför mitt hus och kallt. Vi firade min systers födelsedag och dagarna gick snabbt. Åkte skridskor med Top Cats, var supertrött på naturprogrammet, var på återträff med gamla konfagruppen och dansade en hel del just dance.

 

I februari hände det dock en hel del. I början av månaden stack jag och sju andra vänner till Stockholm för lite skoj. Shopping, sevärdheter, Gavin DeGraw koncert, museum besök och en hel del annat. 20e februari bar det av till Oslo för att gå på LMFAO koncert. Sjukt kul och alldeles för varmt eftersom vi inte hade några norska pengar med oss så att vi kunde hänga in våra kläder i garderoben.  I slutet av månaden fick jag en idé om att bli blond och började just därför ljusa upp det mer och mer. Sedan i slutet av månaden firade vi två av mina vänner som fyllde sjutton.

 

När mars kom så kom även våren. Snön smälte bort och solen visade sig en hel del. Det var marknad i min lilla by, jag var iväg på 20-årskalas och kunde börja plugga ute i solen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0