Årsresumé – April, maj och juni

I april blev det påsk med massa påskmat och släkt. Riktigt trevligt. Jag och min syster nördade  Gossip Girl långt in på nätterna, jag blev ännu blondare, beställde biljetter till Lady Gaga (i stort sett det bästa jag gjort under detta år) och det blev även dags att ta fram grillen. Sista april kom och det gjorde även Valborg. Det firade jag i Oleby med massa vänner. Det var verkligen en skoj kväll.

 

I maj blev jag ett år äldre. Sjutton år. Bra ett år kvar tills det var dags att bli vuxen. Det blev även väldigt varmt i maj, man kunde gå barbent om man ville, och jag och min syster var i väg och kikade på en konfirmation.

 

I juni blev det dags för Cruisingen i Torsby. Det var en helt galen kväll/natt och jag om mina vänner hade antagligen kunnat vakna upp i Sälen i fall vi velat. Haha. Det var verkligen sjukt, men samtidigt något av det roligaste jag varit med om. Dagarna gick och jag slingade mig en sista gång, skolavslutningen kom och den var både fin och trevligt. På kvällen drog vi ut och det blev rätt tokigt. Efter det kom midsommar, jag tröttnade på att vara blond och färgade mig mörkröd (jag passar bäst i mörkt, måste försöka inse det) och i slutet av juni hade jag och två tjejkompisar en mysig kväll hemma hos mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0