10e December 2012

Jag är antagligen hestast i byn just nu. Men jag kan ingen annan än mig själv skylla. Många jag känner får en slags tränings-abstinens om de inte får träna på ett tag, så får jag när det kommer till musiken. Det går knappt en dag utan att jag sätter mig och spelar på pianot eller gitarren och sjunger. Och när man har en hals som ännu inte har läkt tappar man i stort sett hela rösten. Jag får helt enkelt ta och hålla tyst i några dagar för att bli återställd, hur jobbigt det än är. Ska i alla fall passa på att lägga mig tidigt. Har även sovmorgon imorn, så jag kommer vara extra utvilad! Skönt. Vill bara bli helt frisk så att man kan återgå till det vanliga livet igen.
 
Bjuder på två bilder från i lördags!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0