Sol, sol, sol

OS-finalen i handboll blev en riktig nagelbitare. Jag hoppade upp och ner i soffan, skrek och tjoade. Haha. Men det hjälpte ju inte, för det blev ett silver till sist. Hur som helst var det en mycket spännande match. Ikväll är det ju även dags för avslutningscermonin, för detta sommar-OS håller på att leda mot sitt slut. Jag vet inte riktigt vad jag sysselsätta mig med nu framöver. Det har börjat bli en vana att se på sport från morgon till kväll.
 
Efter finalen gick jag raka vägen ut och la mig i solen med en tidning. Jag såg till att smörja in mig ordentligt med solkräm för att inte bränna mig mer, men jag märkte förut att även magen blivit lite röd. Jag ska verkligen se till att smörja in mig med massa body lotion innan jag lägger mig ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0