Sjätte OS-medaljen

Jag vill slå till mig själv hårt i skallen för att jag lyckats förstöra min andra hårddisk för i år. Alla minnen som fanns samlade på den är nu borta. Filmer och massvis med foton från semestrar, roligheter och andra tillställningar finns inte längre kvar. Men det spelar ingen roll hur ledsen/sur jag är över det, för allt är ändå borta. Så så var det med den saken liksom!
 
Jag har tillbringat massvis med ensamtid sedan jag kom hem idag. Jag har kollat igenom datorn, plinkat på piaot och lyckats skriva någhra rader i ett block som ska föreställa "mina-egna-låtar-bok". Att resa runt lite kan verkligen ge en inspiration. Jag har även sett på alldeles för mycket OS under kvällen. Sverige lyckades ju kamma hem sin sjätte medalj! Jag tycker OS:et går bättre än förväntat.
 
Nu ska jag hoppa ner i min egen säng och ta en riktigt lång sovmorgon till morgonen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0