30e Augusti 2012 - Mot Stockholm!!

God morgon! Allt bra med er? För min del är det prima! Lite trött, men det ska nog gå vägen. Jag ska snart påbörja en lång resa i bil mot Stockholm. Musik, film och trevligt sällskap kommer förmodligen göra så att resetiden flyger iväg. Eftersom vi har husvagnen med oss (japp, vi ska campa!!) så kommer det dock dröja lite längre än vanligt. Det var länge sedan jag var iväg på campingsemester nu. När jag var mindre var vi iväg flera gånger varje år. Jag tycker det är ganska mysigt, så det ska faktsikt bli kul!
Jag tror i alla fall att jag kommer ha tillgång till internet, så jag ska försöka slänga in något inlägg då och då. Ni får väl hålla utkik.  Nu måste jag hur som helst försöka bli klar! Ha en bra dag ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0