28e Augusti 2012

Det har varit en underbar dag idag. Visserligen många håltimmar, men lektionerna är hur sköna som helst. Jag kan verkligen inte klaga på att vi under sista lektionen har dubbeltimme i foto. Det är toppen med lite praktiska ämnen i skolan, för då kan man använda de mer kreativa delarna av hjärnan, de som lätt blir bortglömda i allt pluggande.
 
Förutom skolan har dagen också rullat på bra. Jag har faktiskt börjat få upp intresset för att spela gitarr! Jag fick en gitarr när jag var yngre, men då tyckte jag att det var alldeles för jobbigt att lära sig. Jag saknade helt enkelt tålamodet. Nu älskar jag istället att sitta och spela på instrument! Jag sitter och byter mellan piano och gitarr och plinkar på strängarna och tangenterna i flera timmar. Musik gör en verkligen på bra humör!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0