26e Augusti 2012

Jag vaknade i morse upp av att jag hade ont i höger nederdel av magen. Först tänkte jag inte så mycket på det, men när jag märkte hur ont det gjorde att dra upp höger ben och klämma på magen där det kändes konstigt, blev jag lite rädd. Jag började nästan tro att jag fått blindtarmen. Men under dagens gång har smärtan försvunnit mer allt eftersom, som tur är! Jag brukar alltid ha oturen att bli sjuk vid de mest opassande tillfällen. Jag har bland annat råkat ut för halsfluss och öroninflammation utomlands haha.
 
I dag har jag spenderat dagen med mina favorit-hemmafruar. Jag ser faktsikt  fram emot ännu en skolvecka! Endast tre skoldagar gäller för mig denna vecka, sedan blir det fyra dagar i huvudstaden. Det kommer bli grymt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0