19e Augusti 2012

Idag fick jag besök av min vän Julia. Det blev lite "catch-up", eftersom det var ett tag sedan vi sågs. Jag följde även med henne hem ett tag, och där påbörjade vi ett nytt projekt som vi ska ta oss an! Vi har tänkt fixa i ordning en gammal lastbil som vi kan på i Höljes nästa år. Haha. Vi får se hur det bli med det, men förhoppningsvis ska det gå vägen med lite hjälp.
 
Ikväll ska jag kika på "Desperate Housewives", som jag började se på igår. Jag är lite seg, hehe. Serien verkar i alla fall grym! Och det bästa är att alla åtta säsonger har gått, så nu kan jag se avsnitt efter avsnitt hur länge som helst. Min syster och mor ska tillbaks till skola och jobb imorgon, men för mig och resten av eleverna på min skola börjar inte förrän på tisdag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0