12e Augusti 2012

Igår orkade jag verkligen inte att blogga, jag var alldeles för trött. Dessutom var vädret prima med sol och värme, så jag låg ute en stor del av dagen. Jag hann även med lite filmtittande och annat mys.
 
I fredagskväll hade jag i alla fall en riktig myskväll, om man säger så. Några vänner kom hem till mig och vi hade en mycket trevlig kväll med masa roligheter. Kvällen blev inte heller allt för sen. Eftersom vi var så få hann man även umgås med alla ordentligt, när man är många blir det lätt hänt att man härjar runt med alla och aldrig riktigt umgås.
 
Idag skiner solen igen och jag har lyckats bränna mig på ryggen. Haha. Som tur är kan jag stanna inne ett tag sen när det blir dags för OS-finalen i handboll! Nu måste vi heja fram Sverige till OS-guld, right?!
 
Två bilder från i fredags.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0