The Holiday

Det gör lite ont i hjärtat när man inser att är det sista sovmorgonen för detta lov imorgon. Fast jag saknar skolan lite. Har inte sett klasskompisar på över en vecka, så det ska bli roligt att träffa dem igen. Och detta lov har varit super. Inga måste, inga krav, bara en massa slöande. Verkligen helt toppen. Fast jag inser även att det är dags att börja plugga lite mer inför provet jag har direkt på måndags morgon, det gör också ont i hjärtat. Haha.

Jag och min familj ska precis som igår kväll ha filmkväll. Denna kväll tänkta vi se "The holiday" som är en riktigt mysig film! Den hör helt klart till en av mina favoriter. Har ni inte sett det så tycker jag att ni ska göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0