Söndagsmys

Det känns som att denna dag har avrit hur lång som helst! Jag har hunnit med extremt mycket och det känns toppen. Jag har pluggat, kollat på serier och tittat lite på hockey. En helt okej dag!

Fast förut fick jag och min det syster ganska tråkigt, så då letade vi rätt på några fina förkläden och bakade chockladmuffins. En ganska rolig söndagssysselsättning.

Nu ska jag snart bänka mig i soffan framför "Big brother" och sedan förska komma i säng. Imorgon väntar ju skola igen! Det kommer bli tungt att gå upp ur sängen till morgonen, för antagligen kommer det ta lååång tid att somna! Jag har ju inte lagt mig förrän efter två varje dag under detta lov... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0